DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13892
|
Назва: | Неперервна освіта вчителів як складова системи освіти дорослих Німеччини |
Автори: | Боярська-Хоменко, А.В. |
Ключові слова: | неперервна освіта освіта вчитель освіта доролих педагогічна освіта освіта Німеччини неперервна освіта вчителів |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Про необхідність постійного саморозвитку та неперервність освіти вчителів говорили
видатні педагоги усіх поколінь. В.О. Сухомлинський писав: «Педагогічна діяльність висуває
перед учителем таку кількість проблем, розв’язати які здатна не просто педагогічно освічена
людина, а людина, котра в стінах навчального закладу та в подальшій практичній діяльності
прагне шукати й знаходити відповіді на будь які питання самостійно, поєднуючи свої думки
та педагогічні дії з досвідом роботи своїх колег». «Вчителі повинні безперервно
продовжувати свою освіту щоб зберегти свої професійні уміння та розвивати свої навички»
зазначають німецькі дослідники К. Рейссер і П. Тремп
У сучасній педагогічній освіті основні питання професійного навчання вчителів і
збереження професійних компетентностей педагогів повинні відповідати потребам
суспільства, економіки та науки. |
Опис: | Боярська-Хоменко А. Неперервна освіта вчителів як складова системи освіти дорослих Німеччини / А. Боярська-Хоменко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 25-29. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13892 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|