DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13892

Назва: Неперервна освіта вчителів як складова системи освіти дорослих Німеччини
Автори: Боярська-Хоменко, А.В.
Ключові слова: неперервна освіта
освіта
вчитель
освіта доролих
педагогічна освіта
освіта Німеччини
неперервна освіта вчителів
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Про необхідність постійного саморозвитку та неперервність освіти вчителів говорили видатні педагоги усіх поколінь. В.О. Сухомлинський писав: «Педагогічна діяльність висуває перед учителем таку кількість проблем, розв’язати які здатна не просто педагогічно освічена людина, а людина, котра в стінах навчального закладу та в подальшій практичній діяльності прагне шукати й знаходити відповіді на будь які питання самостійно, поєднуючи свої думки та педагогічні дії з досвідом роботи своїх колег». «Вчителі повинні безперервно продовжувати свою освіту щоб зберегти свої професійні уміння та розвивати свої навички» зазначають німецькі дослідники К. Рейссер і П. Тремп У сучасній педагогічній освіті основні питання професійного навчання вчителів і збереження професійних компетентностей педагогів повинні відповідати потребам суспільства, економіки та науки.
Опис: Боярська-Хоменко А. Неперервна освіта вчителів як складова системи освіти дорослих Німеччини / А. Боярська-Хоменко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 25-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13892
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf147,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок