DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(74) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13886

Назва: Взаємодія закладів дошкільної освіти з родинами у вихованні чуйності
Автори: Станіченко, О.
Ключові слова: дитина
заклад дошкільної освіти
взаємодія
співпраця
батьки
форми роботи
чуйність
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті наголошується на необхідності виховання чуйності у дітей дошкільного віку, як базової якості особистості, яка виявляється в турботі про потреби, запити й бажання оточуючих, уважності до їхніх інтересів, проблем, співчуття до навколишніх, готовності прийти на допомогу. Увага звернена на важливості партнерської взаємодії батьків і вихователів у ЗДО у вихованні моральних якостей дітей. Схарактеризовано ефективні форми співробітництва педагогічного колективу ЗДО і членів родин (колективні, індивідуальні та наочно-інформаційні), які застосовуються в освітньому процесі з метою виховання чуйності у дітей.
Опис: Станіченко О. Взаємодія закладів дошкільної освіти з родинами у вихованні чуйності / О. Станіченко // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 74. – С. 28-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13886
Розташовується у зібраннях:2019(74)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
STANICHENKO.pdf168,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок