DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(74) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13856
|
Назва: | Особливості моторного та когнітивного розвитку дітей дошкільного віку з моторною алалією |
Автори: | Двіжона, В. |
Ключові слова: | онтогенез дизонтогенез розвиток моторики когнітивний розвиток моторна алалія |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У ході викладу матеріалів статті висвітлену проблему моторного та когнітивного розвитку дітей дошкільного віку з моторною алалією, що набула пріоритетного значення на сучасному етапі розвитку інклюзивної освіти в Україні та світі. Це пов’язано із збільшенням кількості дітей з різноманітними мовленнєвими порушеннями, які впливають на рівень засвоєння дитиною навчального матеріалу. У статті детально описано структуру дефекту при алалії, яка характеризується нерівномірністю вербальних і невербальних порушень, що ускладнює розвиток мовлення, які труднощі долають діти з моторною алалією при оволодінні навичками письма, орієнтування в оточуючому просторі. Також у статті робиться акцент на різноманітні порушення самоорганізації, які негативно впливають на процес і результати мислення. І, як висновок, – необхідність орієнтації на індивідуалізацію навчального процесу з урахуванням особливостей моторного та когнітивного розвитку дитини з моторною алалією. |
Опис: | Двіжона В. Особливості моторного та когнітивного розвитку дітей дошкільного віку з моторною алалією / В. Двіжона // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 74. – С. 12-16. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13856 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(74)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|