DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13848
|
Назва: | Академічна доброченість як морально-етична і педагогічна проблема |
Автори: | Лотиш, І.І. |
Ключові слова: | академічна доброчесність освіта вища освіта освітій процес заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | «Академічна доброчесність» або « » є відносно новим терміном,
що обумовлює багатогранність його перекладів з іноземної мови. Даний термін
складається з двох слів «академічна» ( ) та «доброчесність» ( ), що
перекладається як «порядність», «цілісність», «моральна чистота». В основу класичного
визначення терміну «академічна доброчесність» закладено головні етично моральні
якості майбутніх фахівців сумління, відповідальність, сміливість, справедливість,
повага, порядність, довіра та мужність.
В ухваленому законі України «Про освіту», від 05.09.2017 № 2145 ІІІ, з’явився
термін « » або ж «академічна доброчесність». Як зазначається у статті 72
Закону «Про освіту», «це сукупність етичних принципів та визначених законом
правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання,
викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри
до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень». |
Опис: | Лотиш І. І. Академічна доброченість як морально-етична і педагогічна проблема / І.І. Лотиш // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 251-253. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13848 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|