DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13835

Назва: Компаративний аналіз вищої освіти України й Німеччини
Автори: Батог, Є.В.
Ключові слова: вища освіта
освіта
освіта України
освіта Німеччини
Болонський процес
hardskills
softskills
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі інтенсивного розвитку суспільства освіта є тим лакмусовим папірцем, що виявляє сильні та слабкі сторони не лише окремої людини, а й держави загалом. Сьогодні освіта об’єднує в собі широке коло понять, адже вона є галуззю і сферою суспільства; засобом інтелектуального розвитку людини; способом передачі знань, культури, моральних цінностей, а також вона є тим соціальним інститутом, який формує особистість як головну продуктивну силу соціуму. Унікальність цієї лакуни життя полягає в тому, що вона охоплює багато аспектів і є поліфункціональною. Ця особливість реалізується в межах її основних принципів: гуманізму (прищеплення моральності); технологізму (формування основних компетентностей в межах трудової та професійної діяльності).
Опис: Батог Є. В. Компаративний аналіз вищої освіти України й Німеччини / Є. В. Батог // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 232-234.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13835
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
86.pdf191,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок