DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13835
|
Назва: | Компаративний аналіз вищої освіти України й Німеччини |
Автори: | Батог, Є.В. |
Ключові слова: | вища освіта освіта освіта України освіта Німеччини Болонський процес hardskills softskills |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | На
сучасному
етапі
інтенсивного
розвитку
суспільства
освіта
є
тим
лакмусовим
папірцем,
що
виявляє
сильні
та
слабкі
сторони
не
лише
окремої
людини,
а
й
держави
загалом.
Сьогодні
освіта
об’єднує
в
собі
широке
коло
понять,
адже
вона
є
галуззю
і
сферою
суспільства;
засобом
інтелектуального
розвитку
людини;
способом
передачі
знань,
культури,
моральних
цінностей,
а
також
вона
є
тим
соціальним
інститутом,
який
формує
особистість
як
головну
продуктивну
силу
соціуму.
Унікальність
цієї
лакуни
життя
полягає
в
тому,
що
вона
охоплює
багато
аспектів
і
є
поліфункціональною.
Ця
особливість
реалізується
в
межах
її
основних
принципів:
гуманізму (прищеплення
моральності);
технологізму (формування
основних
компетентностей
в
межах
трудової
та
професійної
діяльності). |
Опис: | Батог Є. В. Компаративний аналіз вищої освіти України й Німеччини / Є. В. Батог // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 232-234. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13835 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|