DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13830
|
Назва: | Виховання успішної особистості в загальноосвітній школі |
Автори: | Солодовник, В.С. |
Ключові слова: | учень особистість виховання загальноосвітня школа успіх успішність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна
система
освіти
більше
зорієнтована
на
тестування
та
стандартизовану
перевірку
знань,
а
не
на
творчий
розвиток
індивідуальності
учня.
Нажаль,
це
проблема
не
лише
України,
а
й
таких
країн
як
Америка,
Польща,
Чехія
та
Угорщина.
Звісно,
в
кожній
країні
проблеми
свої,
але
серед
них
є
одна
спільна
небажання
дітей
відвідувати
школу.
Багато
дітей
в
Україні
вважають
школу
непотрібною
та
нецікавою,
а
на
останніх
роках
навчання
у
школі
вони
займаються
з
репетиторами
для
того,
щоб
вступити
до
ВНЗ.
Чимало
учнів
шкіл, після
їх
навчання
не
бажають
вступати
до
вищих
навчальних
закладів
чи
професійних
технічних
училищ.
Однак,
проблема
полягає
навіть
не
в
цьому:
головною
проблемою
сучасної
освіти
в
Україні
є
її
стандартизація.
Але
не
в
плані
стандартизованих
тестів,
а
в
плані
того,
що
більшість
шкіл,
вчителів,
а
головне
програм
до
цього
часу
не
враховують
індивідуальність
учня. |
Опис: | Солодовник В. С. Виховання успішної особистості в загальноосвітній школі / В. С. Солодовник // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 222-223. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13830 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|