|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13827
|
Назва: | Анімаційна робота та її педагогічні особливості |
Автори: | Нестерук, О.А. |
Ключові слова: | анімаційна робота аніматор соціальна робота соціально-педагогічна робота соціокультурна анімація |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Метою
анімаційної
роботи
є
гуманітаризація
вільного
часу
дітей
та
підлітків,
залучення
їх
до
різних
видів
діяльності,
створення
виховного
середовища
Соціокультурна
анімація
спрямована
формування
в
особистості
віри
у
власні
можливості,
розвиток
творчих
здібностей,
формування
загальної
та
національної
культури,
активізацію
процесу
пізнання,
спілкування,
самопізнання,
самореалізації
та
самовдосконалення.
Аніматор
виступає
як
активний
організатор
взаємодії,
встановлює
між
членами
колективу
атмосферу
співробітництва,
співтворчості,
взаєморозуміння,
взаємоповаги,
активізує
зв'язки
між
окремим
індивідом
і
суспільством,
групою
та
соціумом.
Проблемі
соціально культурної
анімації
присвячені
дослідження
М. Аріарського,
Т.
Божук,
К. Кордеса,
Г. Ібрагіма,
В. Стафійчука,
Т. Сокол,
І. Стратілатової,
М. Ярошенка
та
інших. |
Опис: | Нестерук О. А. Анімаційна робота та її педагогічні особливості / О. А. Нестерук // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 215-217. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13827 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|