DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13827

Назва: Анімаційна робота та її педагогічні особливості
Автори: Нестерук, О.А.
Ключові слова: анімаційна робота
аніматор
соціальна робота
соціально-педагогічна робота
соціокультурна анімація
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Метою анімаційної роботи є гуманітаризація вільного часу дітей та підлітків, залучення їх до різних видів діяльності, створення виховного середовища Соціокультурна анімація спрямована формування в особистості віри у власні можливості, розвиток творчих здібностей, формування загальної та національної культури, активізацію процесу пізнання, спілкування, самопізнання, самореалізації та самовдосконалення. Аніматор виступає як активний організатор взаємодії, встановлює між членами колективу атмосферу співробітництва, співтворчості, взаєморозуміння, взаємоповаги, активізує зв'язки між окремим індивідом і суспільством, групою та соціумом. Проблемі соціально культурної анімації присвячені дослідження М. Аріарського, Т. Божук, К. Кордеса, Г. Ібрагіма, В. Стафійчука, Т. Сокол, І. Стратілатової, М. Ярошенка та інших.
Опис: Нестерук О. А. Анімаційна робота та її педагогічні особливості / О. А. Нестерук // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 215-217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13827
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
78.pdf138,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок