DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13826
|
Назва: | Реалізація виховної функції музею: історія та перспективи |
Автори: | Коваленко, Т.М. |
Ключові слова: | музей функції музею виховання особистості педагог |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Державна
національна
програма
"Освіта"
(Україна
XXI
століття)
окреслила
основні
пріоритетні
напрями
реформування
виховання
у
сучасній
школі,
які
передбачають:
формування
національної
свідомості,
любові
до
рідної
землі,
свого
народу;
забезпечення
духовної
єдності
поколінь,
виховання
поваги
до
батьків, культури,
звичаїв,
традицій
та
історії
рідного
народу.
Актуальною
проблемою
сьогодні
є
реалізація
виховного
потенціалу
культурно
історичної
спадщини.
Сучасні
діти
занурилися
у
віртуальний
світ,
де
розвиваються,
навчаються,
спілкуються,
дорослішають.
Одним із
варіантів
вирішення
цієї
проблеми
є
створення
музейно педагогічного
виховного
середовища,
де
учні
зможуть
поринути
в
світ
культури,
історії,
традицій
рідного
краю,
зрозуміти
їхню
значимість
та
переосмислити
свою
життєву
позицію. |
Опис: | Коваленко Т. М. Реалізація виховної функції музею: історія та перспективи / Т. М. Коваленко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 213-215. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13826 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|