DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13826

Назва: Реалізація виховної функції музею: історія та перспективи
Автори: Коваленко, Т.М.
Ключові слова: музей
функції музею
виховання особистості
педагог
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Державна національна програма "Освіта" (Україна XXI століття) окреслила основні пріоритетні напрями реформування виховання у сучасній школі, які передбачають: формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу; забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, культури, звичаїв, традицій та історії рідного народу. Актуальною проблемою сьогодні є реалізація виховного потенціалу культурно історичної спадщини. Сучасні діти занурилися у віртуальний світ, де розвиваються, навчаються, спілкуються, дорослішають. Одним із варіантів вирішення цієї проблеми є створення музейно педагогічного виховного середовища, де учні зможуть поринути в світ культури, історії, традицій рідного краю, зрозуміти їхню значимість та переосмислити свою життєву позицію.
Опис: Коваленко Т. М. Реалізація виховної функції музею: історія та перспективи / Т. М. Коваленко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 213-215.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13826
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
77.pdf183,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок