DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13823

Назва: Досвід та перспективи інклюзивної освіти в Україні
Автори: Носенко, О.В.
Ключові слова: інклюзивна освіта
освіта України
освіта
дитина з особливими потребами
інклюзія
інклюзивне навчання
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Одним із варіантів вирішення проблеми адаптації та соціалізації громадян, що мають особливості фізичного розвитку є актуалізація та реалізація в Україні інклюзивної освіти, спрямованої на залучення дітей з особливими потребами в освітній процес. Інклюзивна освіта знаходиться в центрі дослідницької уваги багатьох вітчизняних та зарубіжних науковців: О. Акімової, Е. Андрєєва, В. Бондаря, Т. Ілляшенко, А. Колупаєвої, Н. Сабат, Є. Ярської Смирнової та інших. Поняття «інклюзивна освіта» уперше було використано у Саламанській декларації, яка була прийнята на Всесвітній конференції з питань освіти осіб з особливими потребами у червні 1994 року. У ній вказується, що кожна дитина має унікальні особливості, інтереси,здібності та навчальні потреби, відповідно варто розбудовувати системи освіти й розробляти навчальні програми таким чином, аби брати до уваги широке розмаїття цих особливостей і потреб.
Опис: Носенко О. В. Досвід та перспективи інклюзивної освіти в Україні / О. В. Носенко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 207-209.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13823
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
74.pdf142,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок