DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13823
|
Назва: | Досвід та перспективи інклюзивної освіти в Україні |
Автори: | Носенко, О.В. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта освіта України освіта дитина з особливими потребами інклюзія інклюзивне навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із варіантів вирішення проблеми адаптації та соціалізації громадян, що
мають особливості фізичного розвитку є актуалізація та реалізація в Україні інклюзивної
освіти, спрямованої на залучення дітей з особливими потребами в освітній процес.
Інклюзивна освіта знаходиться в центрі дослідницької уваги багатьох вітчизняних
та зарубіжних науковців: О. Акімової, Е. Андрєєва, В. Бондаря, Т. Ілляшенко,
А. Колупаєвої, Н. Сабат, Є. Ярської Смирнової та інших.
Поняття «інклюзивна освіта» уперше було використано у Саламанській декларації,
яка була прийнята на Всесвітній конференції з питань освіти осіб з особливими
потребами у червні 1994 року. У ній вказується, що кожна дитина має унікальні
особливості, інтереси,здібності та навчальні потреби, відповідно варто розбудовувати
системи освіти й розробляти навчальні програми таким чином, аби брати до уваги
широке розмаїття цих особливостей і потреб. |
Опис: | Носенко О. В. Досвід та перспективи інклюзивної освіти в Україні / О. В. Носенко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 207-209. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13823 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|