DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13799

Назва: Якісне засвоєння теоретичних знань - важлива складова підготовки майбутнього вчителя
Автори: Серга, А.К.
Ключові слова: майбутій вчитель
підготовка вчителя
вчитель
педагог
професія вчителя
вчитель нової української школи
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Вчитель нової української школи це компетентна у своїй справі, творча, вихована, інтелігентна, всебічно розвинена особистість, яка уміє спілкуватись з людьми. Сучасний педагог повинен також володіти вміннями аналізувати, проектувати, конструювати, організовувати педагогічний процес, продуктивно спілкуватися (у тому числі в міжкультурному середовищі), розв’зувати міжособистісні конфлікти. Ґрунтовні знання з основ педагогіки, у взаємодії з психологічними знаннями, необхідні сучасному педагогу для постійної самоосвіти, успішної побудови професійної кар'єри, розвитку творчих здібностей, продуктивній роботі по навчанню та вихованню дітей у школі. Ми впевнені, що учитель середньої школи повинен володіти відповідними компетентностями. Педагогічна компетентність учителя це взаємодія його теоретичних знань і практичних умінь та навичок для здійснення педагогічної діяльності.
Опис: Серга А. К. Якісне засвоєння теоретичних знань - важлива складова підготовки майбутнього вчителя / А. К. Серга // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 173-174.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13799
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
60.pdf117,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок