DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13799
|
Назва: | Якісне засвоєння теоретичних знань - важлива складова підготовки майбутнього вчителя |
Автори: | Серга, А.К. |
Ключові слова: | майбутій вчитель підготовка вчителя вчитель педагог професія вчителя вчитель нової української школи |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Вчитель
нової
української
школи
це
компетентна
у
своїй
справі,
творча,
вихована,
інтелігентна,
всебічно
розвинена
особистість,
яка
уміє
спілкуватись
з
людьми.
Сучасний
педагог
повинен
також
володіти
вміннями
аналізувати,
проектувати,
конструювати,
організовувати
педагогічний
процес,
продуктивно
спілкуватися
(у
тому
числі
в
міжкультурному
середовищі),
розв’зувати
міжособистісні
конфлікти.
Ґрунтовні
знання
з
основ
педагогіки,
у взаємодії
з
психологічними
знаннями,
необхідні
сучасному
педагогу
для
постійної
самоосвіти,
успішної
побудови
професійної
кар'єри,
розвитку
творчих
здібностей,
продуктивній
роботі
по
навчанню
та
вихованню
дітей
у
школі.
Ми
впевнені,
що
учитель
середньої
школи
повинен
володіти
відповідними
компетентностями.
Педагогічна
компетентність
учителя
це
взаємодія
його
теоретичних
знань
і
практичних
умінь
та
навичок
для
здійснення
педагогічної
діяльності. |
Опис: | Серга А. К. Якісне засвоєння теоретичних знань - важлива складова підготовки майбутнього вчителя / А. К. Серга // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 173-174. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13799 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|