DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13793

Назва: Педагогічні засади формування проектно-технологічних умінь учнів
Автори: Усенко, О.А.
Ключові слова: проектно-технологічні уміння
освіта
освіта України
трудове навчання
освітня галузь Технології
проектно-технологічна діяльність
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Розвиток сучасної системи національної освіти націлений на пріоритетність досліджень особистісних якостей учня та формування знань, умінь та навичок його майбутньої професійної діяльності. Перед шкільною освітою стоїть складна проблема підготовки випускників, здатних до творчої діяльності на стику різних галузей знань та видів діяльності, що вимагає розвитку творчих здібностей школярів та забезпечення належного рівня індивідуально творчого розвитку особистості кожного учня. Заклади освіти мають забезпечити учням можливості засвоювати такий зміст навчальної інформації, який би розвивав у них навички аналізу і синтезу навчального матеріалу, формував розуміння міжпредметних зв’язків і наступність розвитку системи знань.
Опис: Усенко О.А. Педагогічні засади формування проектно-технологічних умінь учнів / О. А. Усенко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 160-162.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13793
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
54.pdf126,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок