DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13783

Название: Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання державної мови в контексті концепції «Нова українська школа»
Авторы: Хома, О.М.
Ключевые слова: Концепція «Нова українська школа»
початкова школа
компетентність
володіння українською мовою
підготовка майбутнього вчителя
інноваційні методи навчання
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано зміни, що відбуваються в процесі реалізації освітніх реформ в Україні. Акцентовано увагу на змісті Державного стандарту початкової освіти мовно-літературної освітньої галузі. З’ясовано сучасні вимоги до навчання української мови в початковій школі, відповідно визначено напрями підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності. Зосереджено увагу на необхідності застосування квазіпрофесійних завдань, що є наближеними до умов реальної фахової діяльності і мають творчий характер. Запропоновано методику проведення окремих інноваційних методів навчання, закцентовано увагу на ігрових.
Описание: Хома О. М. Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання державної мови в контексті концепції «Нова українська школа» / О. М. Хома // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 220-224.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13783
Appears in Collections:2019(23)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KHOMA.pdf884,6 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback