DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13783

Назва: Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання державної мови в контексті концепції «Нова українська школа»
Автори: Хома, О.М.
Ключові слова: Концепція «Нова українська школа»
початкова школа
компетентність
володіння українською мовою
підготовка майбутнього вчителя
інноваційні методи навчання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано зміни, що відбуваються в процесі реалізації освітніх реформ в Україні. Акцентовано увагу на змісті Державного стандарту початкової освіти мовно-літературної освітньої галузі. З’ясовано сучасні вимоги до навчання української мови в початковій школі, відповідно визначено напрями підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності. Зосереджено увагу на необхідності застосування квазіпрофесійних завдань, що є наближеними до умов реальної фахової діяльності і мають творчий характер. Запропоновано методику проведення окремих інноваційних методів навчання, закцентовано увагу на ігрових.
Опис: Хома О. М. Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання державної мови в контексті концепції «Нова українська школа» / О. М. Хома // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 220-224.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13783
Розташовується у зібраннях:2019(23)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KHOMA.pdf884,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок