DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13772

Название: Когнітивний компонент готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти
Авторы: Соколов, Д.О.
Ключевые слова: готовність
когнітивний компонент
майбутній учитель
музичне мистецтво
культурно-освітнє середовище
культурно-освітня робота
позашкільна освіта
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі аналізу теоретичної літератури схарактеризовано когнітивний компонент готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти. З’ясовано, що когнітивний компонент готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти відбиває систему знань (загальних та спеціальних), які необхідні студентам для здійснення ефективної професійної діяльності, а також здатністю до побудови знань, організації стратегії навчання, прийняття рішення та вирішення проблем у навчанні та майбутній професійній роботі в культурно-освітньому середовищі закладу позашкільної освіти.
Описание: Соколов Д. О. Когнітивний компонент готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти / Д. О. Соколов // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 184-188.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13772
Appears in Collections:2019(23)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
SOKOLOV.pdf815,89 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback