DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13772
|
Назва: | Когнітивний компонент готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти |
Автори: | Соколов, Д.О. |
Ключові слова: | готовність когнітивний компонент майбутній учитель музичне мистецтво культурно-освітнє середовище культурно-освітня робота позашкільна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу теоретичної літератури схарактеризовано когнітивний компонент готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти. З’ясовано, що когнітивний компонент готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти відбиває систему знань (загальних та спеціальних), які необхідні студентам для здійснення ефективної професійної діяльності, а також здатністю до побудови знань, організації стратегії навчання, прийняття рішення та вирішення проблем у навчанні та майбутній професійній роботі в культурно-освітньому середовищі закладу позашкільної освіти. |
Опис: | Соколов Д. О. Когнітивний компонент готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти / Д. О. Соколов // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 184-188. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13772 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|