DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2008(5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/137

Назва: Базовые модели обучения в работе учителя-мастера
Автори: Брагина, Г.В.
Ключові слова: модель навчання
освітня технологія
авторитарна модель
маніпулятивна модель
педагогіка підтримки
Дата публікації: 2008
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено сутнісні ознаки моделей навчання: джерело і спосіб постановки навчальних цілей, позиції і характер взаємовідносин сторін у процесі їх досягнення, отриманий результат, на яких вибудовуються три базові моделі: авторитарна, маніпулятивна та педагогіка підтримки. На базі кожної моделі можуть вибудовуватися конкретні технології навчання. Матеріал статті може бути корисним викладачам педагогіки, студентам, учителям.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/137
Розташовується у зібраннях:2008(5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
bragina.pdf81,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок