|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2008(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/137
|
| Назва: | Базовые модели обучения в работе учителя-мастера |
| Автори: | Брагина, Г.В. |
| Ключові слова: | модель навчання освітня технологія авторитарна модель маніпулятивна модель педагогіка підтримки |
| Дата публікації: | 2008 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті виокремлено сутнісні ознаки моделей навчання: джерело і спосіб постановки навчальних цілей, позиції і характер взаємовідносин сторін у процесі їх досягнення, отриманий результат, на яких вибудовуються три базові моделі: авторитарна, маніпулятивна та педагогіка підтримки. На базі кожної моделі можуть вибудовуватися конкретні технології навчання. Матеріал статті може бути корисним викладачам педагогіки, студентам, учителям. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/137 |
| Розташовується у зібраннях: | 2008(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|