DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13680
|
Назва: | Забезпечення якості підготовки викладачів до проектування технологій навчання |
Автори: | Давидова, Н.І. |
Ключові слова: | викладач технології навчання проектування технологій навчання технології навчання проектування |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Для забезпечення якості проектувальної діяльності викладача вищої школи
важливо відобразити методологічні, цільові, змістові, технологічні, структурні аспекти підготовки викладачів до використання технологій навчання. В основі підготовки
викладачів до проектування технологій навчання покладено ідею суб’єктнопродуктивного характеру підготовки як формування їхньої активної відповідальної позиції за результати педагогічної діяльності та створення у проектувальній діяльності корисних продуктів – проектів технологій навчання. У сучасних дослідженнях з проблеми забезпечення якості освіти і проектування та ін., відображені методологічні принципи інноваційності, розвитку суб’єктності викладачів, системності та цілісності, інтерактивності, варіативності, продуктивності. Виокремлено
такі компоненти процесу навчання: стимуляційно-мотиваційний, цільовий, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-регуляційний і рефлексивний. |
Опис: | Давидова Н. І. Забезпечення якості підготовки викладачів до проектування технологій навчання / Н. І. Давидова // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 56-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13680 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|