DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13679
|
Назва: | Забезпечення якості формування викладачем вищої школи правової культури майбутніх фахівців на основі принципів інтенсифікації навчання |
Автори: | Гонта, М.С. |
Ключові слова: | викладач вищої школи правова культура майбутній фахівець педагогічна підготовка |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Для забезпечення якості формування викладачем вищої школи правової культури майбутніх фахівців важливим є інтенсивне вивчення ними правових дисциплін, що залучає не використовувані у звичайному навчанні психологічні резерви діяльності й
особистості студентів. Проблемою, що виникає в цьому контексті, є проектування з метою його інтенсифікації змісту вивчення цих дисциплін. Аналіз публікацій та ін., у яких започатковано розв’язання проблеми, показав, що дослідження конкретних аспектів якості проектування змісту навчання з метою його інтенсифікації,
досліджувалися широким колом авторів, зокрема в руслі проектного підходу. Модульний підхід до проектування курсів інтенсивного вивчення фахівцями правових дисциплін фахівцями є основою для ущільнення програмового матеріалу (В. Стрельніков, Л. Жук.) Він реалізується завдяки структуруванню матеріалу, який повною мірою забезпечує досягнення поставленої дидактичної мети кожним
студентом. |
Опис: | Гонта М. С. Забезпечення якості формування викладачем вищої школи правової культури майбутніх фахівців на основі принципів інтенсифікації навчання / М. С. Гонта // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 53-55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13679 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|