DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13642
|
Назва: | Реалізація концепції ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школі: створення та використання електронних ресурсів |
Автори: | Кононец, Н.В. |
Ключові слова: | ресурсно-орієнтоване навчання вища школа вища освіта дистанційні курси GoogleSites студент самостійна робота |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Ресурсно-орієнтоване навчання (РОН) у вищій школі потрактовуємо як цілісний динамічний процес організації і стимулювання самостійної пізнавальної діяльності студентів з оволодіння навичками активного перетворення інформаційного середовища
на засадах концепції здоров’язбереження, яка передбачає оптимальне використання тріадою «студент-викладач-бібліотекар» консолідованих кадрових, матеріальнотехнічних, навчально-методичних, фінансових та інформаційних ресурсів (Гриньова, Кононец, Дяченко-Богун, Рибалко, 2019). У нашому дослідженні концептуалізація постає як спосіб організації інтелектуальної роботи, спрямованої на відображення уявлень про РОН у вищій школі. З
огляду на вище викладене, авторська концепція РОН студентів у ЗВО відображає поняття, мету, суть, завдання, принципи, перспективні завдання та основні напрями розвитку РОН студентів у ЗВО.
Одним із основних напрямів розвитку РОН у вищій школі є розробка та
впровадження у процес підготовки фахівців у вищій школі електронних освітніх ресурсів (Кононец, 2018). |
Опис: | Кононец Н. В. Реалізація концепції ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школі: створення та використання електронних ресурсів / Н. В. Кононец // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 22-24. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13642 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|