DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13577

Назва: Викладання дисципліни студентам медичного факультету кейс-методом
Автори: Загородня, Л.І.
Ямілова, Т.М.
Турчин, Н.І.
Ключові слова: стулент медик
методи навчання
кейс-метод
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В Одеському національному медичному університеті курс професійної патології для студентів медичного факультету викладається на п’ятому курсі впродовж чотирьох днів. В умовах кредитно-трансферної системи самостійна робота є одним з найважливіших компонентів освітнього процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється як під час аудиторних, поза аудиторних занять, як без участі викладача, так і під його безпосереднім контролем. Використання кейс-методу є найбільш ефективним для аудиторної самостійної роботи студентів-медиків, яка задається викладачем. Суть даного методу полягає в використанні конкретного випадку (пропонується історія хвороби пацієнта з професійною патологією) для спільного обговорення, аналізу та формування висновків студентами. Студенти самостійно виконують поставленні завдання в три етапи.
Опис: Загородня Л. І. Викладання дисципліни студентам медичного факультету кейс-методом / Л. І. Загородня, Т. М. Ямілова, Н. І. Турчин // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Пилипенка С.В. — Полтава: Астрая, 2018. - С. 125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13577
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
54.pdf183,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок