DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Актуальні питання медицини і біології (2017) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13496
|
Назва: | П. Лесгафт про взаємозв'язок розумового і фізичного виховання |
Автори: | Гриньова, М.В. |
Ключові слова: | Лесгафт Петро Францевич педагогіка навчально-виховний процес дитина сімейне виховання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Петро Францевич Лесгафт (1837–1909 рр.) видатний педагог, лікар, анатом, педагог, психолог, антрополог зробив вагомий внесок у
розвиток педагогіки, який визначається теоріями фізичного та сімейного
виховання. Розвиток здорової дитини П. Лесгафт вбачав у правильній організації виховного процесу: «Зберігати здоров'я і попереджати захворювання дитини, без сумніву, задача важлива, що вимагає можливо більшої уваги до зростання і розвитку молодого організму». Він висловив думку про взаємозв’язок розумового і фізичного виховання: «З точки
зору нормальних проявів людини розумова і фізична діяльність повинні
бути в повній відповідності між собою, бо тільки тоді будуть існувати всі умови для більш точного свідомого роз'єднання і порівняння між собою
як усіх одержуваних уявлень, так і дій». |
Опис: | Гриньова М. В. П. Лесгафт про взаємозв'язок розумового і фізичного виховання / М. В. Гриньова // Актуальні питання медицини і біології. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Пилипенка С.В. — Полтава: Астрая, 2017. – С. 128-129. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13496 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання медицини і біології (2017)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|