DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13250

Назва: ІКТ як засіб перевірки теоретичних знань учнів із теми «Чотирикутники» в курсі геометрії основної школи
Автори: Козакова, К.В.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
геометрія
чотирикутники
онлайн-сервіс Kahoot
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій, а саме онлайн-сервісу Kahoot, з метою перевірки теоретичних знань учнів з теми «Чотирикутники» в курсі геометрії основної школи.
Опис: Козакова К. В. ІКТ як засіб перевірки теоретичних знань учнів із теми «Чотирикутники» в курсі геометрії основної школи / К. В. Козакова // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 97-98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13250
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kozakova.pdf469,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок