DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13250
|
Назва: | ІКТ як засіб перевірки теоретичних знань учнів із теми «Чотирикутники» в курсі геометрії основної школи |
Автори: | Козакова, К.В. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології геометрія чотирикутники онлайн-сервіс Kahoot |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій, а саме онлайн-сервісу Kahoot, з метою перевірки теоретичних знань учнів з теми «Чотирикутники» в курсі геометрії основної школи. |
Опис: | Козакова К. В. ІКТ як засіб перевірки теоретичних знань учнів із теми «Чотирикутники» в курсі геометрії основної школи / К. В. Козакова // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 97-98. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13250 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|