DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13237

Назва: Творчість учителя - це сучасний підхід до навчально-пізнавальної діяльності учнів
Автори: Ховрак, С.М.
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність
особистісно-зорієнтоване навчання
індивідуальність
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність удосконалення підходу до ефективного співробітництва та співтворчості в процесі навчально-пізнавальної діяльності учнів. Розглянуто інструменти підвищення зацікавленості учнів математикою.
Опис: Ховрак С. М. Творчість учителя - це сучасний підхід до навчально-пізнавальної діяльності учнів / С. М. Ховрак // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 81-82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13237
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Khovrak.pdf310,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок