DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13237
|
Назва: | Творчість учителя - це сучасний підхід до навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Автори: | Ховрак, С.М. |
Ключові слова: | навчально-пізнавальна діяльність особистісно-зорієнтоване навчання індивідуальність |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано необхідність удосконалення підходу до ефективного співробітництва та співтворчості в процесі навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Розглянуто інструменти підвищення зацікавленості учнів математикою. |
Опис: | Ховрак С. М. Творчість учителя - це сучасний підхід до навчально-пізнавальної діяльності учнів / С. М. Ховрак // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 81-82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13237 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|