DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13235
|
Назва: | Про значення конструктивних задач для оптимізації процесу вивчення шкільного курсу геометрії |
Автори: | Редчук, К.С. |
Ключові слова: | конструктивізм дидактичний об’єм алгоритмічна культура |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто питання доцільності систематичного застосування конструктивних задач в процесі викладання курсу геометрії основної школи, запропоновано шляхи підвищення ефективності їх вивчення. |
Опис: | Редчук К. С. Про значення конструктивних задач для оптимізації процесу вивчення шкільного курсу геометрії / К. С. Редчук // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 77-78. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13235 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|