DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13235

Назва: Про значення конструктивних задач для оптимізації процесу вивчення шкільного курсу геометрії
Автори: Редчук, К.С.
Ключові слова: конструктивізм
дидактичний об’єм
алгоритмічна культура
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання доцільності систематичного застосування конструктивних задач в процесі викладання курсу геометрії основної школи, запропоновано шляхи підвищення ефективності їх вивчення.
Опис: Редчук К. С. Про значення конструктивних задач для оптимізації процесу вивчення шкільного курсу геометрії / К. С. Редчук // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 77-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13235
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Redchuk.pdf296,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок