DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13173

Назва: Актуальність проблеми розвитку критичного мислення майбутніх учителів математики
Автори: Матяш, О.І.
Ключові слова: критичне мислення
майбутній учитель математики
засоби та прийоми розвитку мислення
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Критичне мислення обґрунтоване як важливий складник мислення майбутнього вчителя математики. Наголошено на необхідності створенні певних умов для спонукання та стимулювання студентів до розвитку критичного мислення. Важливо, щоб прийоми, методи та засоби формування критичного мислення у процесі навчання майбутніх учителів математики були різноманітними.
Опис: Матяш О. І. Актуальність проблеми розвитку критичного мислення майбутніх учителів математики / О. І. Матяш // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 13-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13173
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Matiash.pdf294,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок