DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13140

Назва: Методичні підходи до розроблення програми елективного курсу «Актуальні проблеми сучасної фармацевтичної освіти» як об’єкта педагогічного проектування
Автори: Рева, Т.Д.
Ключові слова: Болонський процес
елективний курс
актуальні проблеми фармацевтичної освіти
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті застосовано теоретичні та практичні методи для узагальнення досвіду педагогічного конструкту змісту елективного курсу «Актуальні проблеми сучасної фармацевтичної освіти» в умовах упровадження Болонського процесу у НМУ імені О.О. Богомольця, обґрунтовані змістовний, операційний, підсумково-оцінювальний компонент досліджуваної Програми елективного курсу.
Опис: Рева Т. Д. Методичні підходи до розроблення програми елективного курсу «Актуальні проблеми сучасної фармацевтичної освіти» як об’єкта педагогічного проектування / Т. Д. Рева // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 181-186.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13140
Розташовується у зібраннях:2018(22)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
REVA.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок