DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13135
|
Назва: | Етика впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітнє середовище вищого навчального закладу |
Автори: | Оніпко, В.В. Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | психічне здоров’я соціальне здоров’я фізичне здоров’я здоровий спосіб життя здоров’язбережувальні технології етика здоров’язбереження здоров’я |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена питанням формування етичного ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих у майбутніх викладачів природничих дисциплін у процесі підготовки до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти. Аналізуються основні види здоров’я і характеристики процесу формування етично-моральних цінностей у студентів. Вказується на те, що саме етично-моральні цінності є основою для розвитку творчої співпраці у напрямку розкриття нових шляхів вдосконалення психофізіологічних особливостей людини, які стануть основою у формуванні етично обґрунтованої позитивної мотивації в напрямку «моделювання» власного здоров'я. |
Опис: | Оніпко В. В. Етика впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітнє середовище вищого навчального закладу / В. В. Оніпко, М. М. Дяченко-Богун // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 157-161. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13135 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(22)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|