DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13096
|
Назва: | Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку |
Автори: | Барна, Х.В. Іванова, В.В. Касʼяненко, О.М. |
Ключові слова: | просодична сторона мовлення діти дошкільного віку ігрова діяльність логопедичні ігри мовленнєві порушення корекційно-виховна робота |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто вплив ігрових прав на корекцію просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку. Визначено поняття "просодика", "просодичний". Обґрунтовано необхідність використання під час корекційно--виховної роботи з дітьми з вадами мовлення, різні види ігор: дидактичні, рухливі, сюжетно-рольові, ігри-драматизації, ігри, для розвитку дрібної моторики. Доведено, що мовні ігри в логопедичній роботі сприяють: співдружності педагога з дитиною; активній увазі до мови; бажанню оволодіти тими чи іншими мовними навичками; руйнуванню старих і формуванню нових навичок мовлення; застосуванню нових мовних навичок у повсякденному житті. |
Опис: | Барна Х. В. Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку / Х. В. Барна, В. В. Іванова, О. М. Касʼяненко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 17-21. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13096 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(22)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|