|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12983
|
Назва: | Теоретико-методологічні засади дослідження технічного мислення учнів з психофізичними вадами у сучасному контексті освіти |
Автори: | Шайда, Н.П. Шайда, О.Г. |
Ключові слова: | учні технічне мислення учні з психофізичними вадами |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У психолого-педагогічних дослідженнях, присвячених вивченню розумової діяльності школярів з психофізичними вадами, виявлені значні недоліки у розвитку наочно-образного мислення, що ускладнює шкільне навчання і практичну діяльність (Л. Виготський, Л. Занков, В. Лубовський, О. Лурія, П. Матасов, М. Певзнер, Б. Пінський, С. Рубінштейн, В. Синьов, І. Соловйов, О. Стребелєва, В. Шинкаренко, Ж. Шиф та ін. Однак, у цих роботах не висвітлено питання про розвиток і особливості функціонування технічного мислення в дітей з психофізичними вадами інтелектуально-розумової діяльності, тоді як рішення конструктивно-технічних задач на уроках праці відіграє суттєву роль і сприяє розвитку пізнавальної діяльності учнів в цілому. |
Опис: | Шайда Н. П. Теоретико-методологічні засади дослідження технічного мислення учнів з психофізичними вадами у сучасному контексті освіти / Н. П. Шайда, О. Г. Шайда // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 146-148. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12983 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|