DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12922

Назва: Особливості формування англомовної фонетичної компетенції учнів початкової школи
Автори: Тернієвська, Є.
Ключові слова: мовна компетенція
фонетична компетенція
фонетичні навички
фонетичний мінімум
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У даній статті проаналізовано фонетичну компетенцію як складову мовної компетенції школярів. Зокрема, розкрито специфіку формування англомовних фонетичних навичок в учнів початкової школи.
Опис: Тернієвська Є. Особливості формування англомовної фонетичної компетенції учнів початкової школи / Є. Тернієвська // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика: зб. наук. праць, присвячений 25-річчю кафедри філологічних дисциплін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 9. – С. 109-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12922
Розташовується у зібраннях:Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ternievska.pdf342,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок