DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра філологічних дисциплін і методик їх викладання >
Збірник наукових праць >
Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12919

Назва: Пареонімічні засоби навчання іноземної мови на різних вікових етапах
Автори: Стиркіна, Ю.С.
Ключові слова: оригінальна пісня
римівка
вірш
автентичні матеріали
навчання іноземної мови
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Розглянуто можливості використання автентичних віршованих матеріалів у навчанні іноземної мови на різних вікових етапах і сформульовано висновок, що їх можливо і потрібно використовувати. Аналізується окрема сучасна література з цього питання, яка доводить можливість і необхідність використання оригінальних пісенних та римованих творів для оптимізації навчання іноземної мови.
Опис: Стиркіна Ю. С. Пареонімічні засоби навчання іноземної мови на різних вікових етапах / Ю. С. Стиркіна // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика: зб. наук. праць, присвячений 25-річчю кафедри філологічних дисциплін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 9. – С. 101-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12919
Розташовується у зібраннях:Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Stirkina.pdf346,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок