DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12919
|
Назва: | Пареонімічні засоби навчання іноземної мови на різних вікових етапах |
Автори: | Стиркіна, Ю.С. |
Ключові слова: | оригінальна пісня римівка вірш автентичні матеріали навчання іноземної мови |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто можливості використання автентичних віршованих матеріалів у навчанні іноземної мови на різних вікових етапах і сформульовано висновок, що їх можливо і потрібно використовувати. Аналізується окрема сучасна література з цього питання, яка доводить можливість і необхідність використання оригінальних пісенних та римованих творів для оптимізації навчання іноземної мови. |
Опис: | Стиркіна Ю. С. Пареонімічні засоби навчання іноземної мови на різних вікових етапах / Ю. С. Стиркіна // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика: зб. наук. праць, присвячений 25-річчю кафедри філологічних дисциплін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 9. – С. 101-106. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12919 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|