DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12900
|
Назва: | Використання аргументативних ролей співрозмовників у процесі персуазивного діалогу |
Автори: | Кирильчук, О.Б. |
Ключові слова: | переконлива аргументація аргументативні ситуації персуазивний діалог іншомовне спілкування комунікативно-діяльнісний процес |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено дослідження проблеми використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування студентів у процесі вивчення німецької мови. Обґрунтовано ситуативну доречність переконливої аргументації, що визначається як відповідність форми і змісту умовам комунікативної або мовленнєвої ситуації. Наведено приклади аргументативної чи риторичної ситуації, мовленнєві кліше переконливої аргументації для виконання аргументативних ролей співрозмовників у процесі персуазивного діалогу. Автором досліджено власну систему роботи через інтерактивні форми, створивши алгоритм комунікативно-діяльнісного процесу технології переконливої аргументації. |
Опис: | Кирильчук О. Б. Використання аргументативних ролей співрозмовників у процесі персуазивного діалогу / О. Б. Кирильчук // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика: зб. наук. праць, присвячений 25-річчю кафедри філологічних дисциплін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 9. – С. 36-38. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12900 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|