DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(73) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12856

Название: Особливості моделі розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю у системі науково-методичної роботи коледжу
Авторы: Козаченко, Г.
Ключевые слова: модель
моделювання
розвиток
педагогічна компетентність
викладач фармацевтичного профілю
науково-методична робота
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена обґрунтуванню моделі розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю у системі науково-методичної роботи коледжу. У статті розглянуто поняття «модель», «моделювання»; актуалізовано моделювання у педагогічних дослідженнях; запропоновано авторську структурну модель, до якої включено такі блоки: концептуально-цільовий, мотиваційно-стимулювальний, змістово-процесуальний, результативно-діагностувальний, стисло охарактеризовано їх зміст.
Описание: Козаченко Г. Особливості моделі розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю у системі науково-методичної роботи коледжу / Г. Козаченко // Педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 73. – С. 88-93.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12856
Appears in Collections:2019(73)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KOZACHENKO.pdf329,37 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback