DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2015) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12790

Назва: Системно-структурний підхід до поняття "здоров'язбережувальні знання" учнів загальноосвітніх шкіл
Автори: Віцько, С.М.
Григоренко, Д.П.
Ключові слова: здоров'я
здоров'я людини
здоров'язбережувальні знання
учень
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Кардинальні зміни, які відбуваються у всіх сферах життєдіяльності суспільства ставлять перед системою освіти нові завдання, вимагають нових освітньо-виховних підходів щодо соціалізації підростаючого покоління. Особливу актуальність набуває проблема формування гармонійно розвитої, соціально компетентної, суспільно активної, психосоматично досконалої, здорової особистості, здатної до соціально-ціннісного самовизначення й духовно-трудової самореалізації в соціумі. Таким чином, сучасна школа, як соціально-педагогічне утворення, покликана забезпечити й допомогти учням сформувати ефективну систему здоров'язбережувальний знань, на принципах яких реалізується їхня здатність до творчої життєдіяльності шляхом самопізнання, самооцінки, самоактуалізації, саморегуляції, інтеграції в соціокультурний простір країни.
Опис: Віцько С. М. Системно-структурний підхід до поняття "здоров'язбережувальні знання" учнів загальноосвітніх шкіл / С. М. Віцько, Д. П. Григоренко // Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. - Полтава: Астрая, 2015. - С. 20-23.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12790
Розташовується у зібраннях:Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2015)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf151,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок