DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничий >
Кафедра біології та основ здоров'я людини >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2015) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12784

Название: Фізична реабілітація студентів із захворюванням на вегето-судинну дистонію за гіпотонічним типом
Авторы: Барладин, О.Р.
Ключевые слова: студент
вегето-судинна дистонія
серцево-судинні захворювання
фізична реабілітація
здоров’я людини
Issue Date: 2015
Краткий осмотр (реферат): Вегето-судинна дистонія (ВСД) – поліетіологічний синдром, який характеризується дисфункцією вегетативної (автономної) нервової системи (ВНС), і функціональними порушеннями з боку практично всіх систем організму (в основному серцево-судинної). За останні роки серед молодих людей, особливо жінок та дівчат, значно зросла (від 3,7 до 41%) частота артеріальної гіпотензії на фоні вегетативних дисфункцій, що створює ризик розвитку цереброваскулярної патології, ранньої артеріальної гіпертензії та ішемічної хвороби серця. У таких хворих формується фізична та психоемоційна дезадаптація, погіршується якість життя.
Описание: Барладин О. Р. Фізична реабілітація студентів із захворюванням на вегето-судинну дистонію за гіпотонічним типом / О. Р. Барладин // Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. - Полтава: Астрая, 2015. - С. 6-9.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12784
Appears in Collections:Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2015)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
3.pdf150,88 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback