DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12774
|
Назва: | Система підготовки майбутніх педагогів за кордоном: досвід німецького університету у М. Білефельд |
Автори: | Білівненко, А.Ю. |
Ключові слова: | освіта у Німеччині підготовка педагога за кордоном вища освіта Німеччини педагогічна освіта Німеччини підготовка шкільних вчителів у Німеччині Білефельдський університет |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна освіта у Німеччині має багату історичну основу. Першими
спробами створення спеціальних закладів для підготовки вчителів були педагогічні семінарії, засновані Августом Германом Франке у 1730 році. Їхньою особливістю було те, що в основу покладалася наукова підготовка майбутніх учителів, тоді як практична підготовка до уваги майже не бралась. Але згодом Філантропісти, представники найпрогресивнішої педагогічної течії Німеччини, зробили наступний крок у справі підготовки майбутніх педагогів. Вони висунули такі вимоги спеціальної підготовки майбутніх вчителів, а саме, оригінальні методи
викладання , ґрунтовне знання мов, практична діяльність вчителя, повага до учня як до особистості із власним баченням. У такій специфіці викладання відобразились найкращі сторони німецької школи. |
Опис: | Білівненко А. Ю. Система підготовки майбутніх педагогів за кордоном: досвід німецького університету у М. Білефельд / А. Ю. Білівненко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 200-203. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12774 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|