DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12736
|
Назва: | Педагогічні умови інтерактивного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах |
Автори: | Танько, Н.Г. |
Ключові слова: | вища освіта вищі навчальні заклади заклади вищої освіти навчання іноземних мов інтерактивне навчання іноземних мов інтерактивне навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні трансформаційні процеси у соціально-гуманітарній площині людського життя актуалізують проблему підвищення якості вищої освіти , яка характеризується не лише високим рівнем теоретичних знань і практичних умінь зі спеціальності, але й здатністю випускників до професійно орієнтованого спілкування іноземною мовою. Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту»,
«Про засади державної мовної політики» Національній стратегії розвитку освіти в
Україні на період до 2021 року основною метою діяльності вищих навчальних закладів є підготовка висококваліфікованих фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, здатних до ефективної роботи на рівні міжнародних стандартів.
Узагальнення джерельної бази дослідження свідчить, що в педагогічній теорії студіювалися різні аспекти означеної проблеми: з’ясування психологопедагогічної сутності інтерактивного навчання (Н. Гальскова, М. Гез, Н. Кочубей,
В. Сафонова, В. Фурманова та ін.); |
Опис: | Танько Н. Г. Педагогічні умови інтерактивного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Н. Г. Танько // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 92-95. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12736 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|