DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12736

Назва: Педагогічні умови інтерактивного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах
Автори: Танько, Н.Г.
Ключові слова: вища освіта
вищі навчальні заклади
заклади вищої освіти
навчання іноземних мов
інтерактивне навчання іноземних мов
інтерактивне навчання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Сучасні трансформаційні процеси у соціально-гуманітарній площині людського життя актуалізують проблему підвищення якості вищої освіти , яка характеризується не лише високим рівнем теоретичних знань і практичних умінь зі спеціальності, але й здатністю випускників до професійно орієнтованого спілкування іноземною мовою. Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про засади державної мовної політики» Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року основною метою діяльності вищих навчальних закладів є підготовка висококваліфікованих фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, здатних до ефективної роботи на рівні міжнародних стандартів. Узагальнення джерельної бази дослідження свідчить, що в педагогічній теорії студіювалися різні аспекти означеної проблеми: з’ясування психологопедагогічної сутності інтерактивного навчання (Н. Гальскова, М. Гез, Н. Кочубей, В. Сафонова, В. Фурманова та ін.);
Опис: Танько Н. Г. Педагогічні умови інтерактивного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Н. Г. Танько // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 92-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12736
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
23.pdf297,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок