DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра філологічних дисциплін і методик їх викладання >
Збірник наукових праць >
Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12735

Назва: Спілкування як умова розвитку самосвідомості дітей дошкільного віку
Автори: Атаманчук, Н.М.
Пасічніченко, А.В.
Ключові слова: спілкування
розвиток
самосвідомість
дошкільник
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему розвитку самосвідомості та спілкування дошкільників. Наголошується, що спілкування з дорослими і ровесниками для дітей дошкільного віку є тією практикою взаємовідносин з іншими людьми, яка формує їхню самосвідомість.
Опис: Атаманчук Н. М. Спілкування як умова розвитку самосвідомості дітей дошкільного віку / Н. М. Атаманчук, А. В. Пасічніченко // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика: зб. наук. праць, присвячений 25-річчю кафедри філологічних дисциплін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 9. – С. 8-11.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12735
Розташовується у зібраннях:Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Atamanchuk.pdf421,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок