DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12729
|
Назва: | Поєднання теорії і практики у вивченні Педагогіки |
Автори: | Половинка, К.І. |
Ключові слова: | педагогіка вивчення педагогіки метод кейсів Гарвардська Школа Бізнесу педагогіка вищої школи |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Навчаючись у педагогічному університеті, студенти повинні розуміти, що їх чекає у майбутньому робочому процесі і, що на вчителя покладається ряд складних завдань. Його діяльність не обмежується лише передачею знань. Більшою частиною
від нього залежить виховання в учнів загальнолюдських цінностей, почуттів. Діти зазвичай наслідують дії старших, авторитетних для них людей. В першу чергу, вони копіюють своїх батьків. Але іноді, вчитель стає для них авторитетнішим за них. Його слова і дії перестають піддаватися сумнівам і сприймаються, як належне, щось дійсно правильне. Тому влаштовуючись на роботу вчитель
має знати як діяти в тих чи інших ситуаціях.
Під час навчання в університеті студенти мають можливість проходити педагогічну практику у середніх школах, тим самим вони закріплюють теоретичні знання практичними. Але після таких занять на парах педагогіки знову вивчається теорія. Що якби студенти ділилися своїм досвідом? |
Опис: | Половинка К. І. Поєднання теорії і практики у вивченні Педагогіки / К. І. Половинка // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 82-83. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12729 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|