DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12729

Назва: Поєднання теорії і практики у вивченні Педагогіки
Автори: Половинка, К.І.
Ключові слова: педагогіка
вивчення педагогіки
метод кейсів
Гарвардська Школа Бізнесу
педагогіка вищої школи
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Навчаючись у педагогічному університеті, студенти повинні розуміти, що їх чекає у майбутньому робочому процесі і, що на вчителя покладається ряд складних завдань. Його діяльність не обмежується лише передачею знань. Більшою частиною від нього залежить виховання в учнів загальнолюдських цінностей, почуттів. Діти зазвичай наслідують дії старших, авторитетних для них людей. В першу чергу, вони копіюють своїх батьків. Але іноді, вчитель стає для них авторитетнішим за них. Його слова і дії перестають піддаватися сумнівам і сприймаються, як належне, щось дійсно правильне. Тому влаштовуючись на роботу вчитель має знати як діяти в тих чи інших ситуаціях. Під час навчання в університеті студенти мають можливість проходити педагогічну практику у середніх школах, тим самим вони закріплюють теоретичні знання практичними. Але після таких занять на парах педагогіки знову вивчається теорія. Що якби студенти ділилися своїм досвідом?
Опис: Половинка К. І. Поєднання теорії і практики у вивченні Педагогіки / К. І. Половинка // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 82-83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12729
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
20.pdf261,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок