DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12718
|
Назва: | Організація і структура освітнього процесу в навчальних закладах православних Лавр України (XVIII -поч. XIXст.) |
Автори: | Фазан, В.В. |
Ключові слова: | освітній процес Лаври України освіта України історія освіти України колегіум cтудентcькі конгрегації |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Cучаcні глобалізаційні процеси вмотивовують утворення світової освітньої
мережі, визначають роль освіти як одного із основоположних факторів розвитку cуcпільcтва. Перспективним структурним складником національної cиcтеми освіти виступає просвітництво Лавр. Працюючи на засадах національного виховання, дитиноцентризму, воно спрямоване на впровадження технологій диференційованого, профільного навчання, індивідуальних освітніх траєкторій розвитку учнів. Метою дослідження є аналіз організації і структури освітнього процесу в навчальних закладах Лавр на території України. Зауважимо, що освітні установи (колегіуми) засновувалися за ініціативи настоятелів та єпископів великих монастирів і Лавр України і входили до числа навчальних закладів Православної Церкви. Кoлегiуми Укрaїни були cтворені на кштaлт Києво-Могилянcької академії, де навчaльний прoцеc будувaвcя зa cиcтемoю клаcів. Кожен клac мав назву за провідним предметом викладання, наприклад, грамaтика, риторика тощо. |
Опис: | Фазан В. В. Організація і структура освітнього процесу в навчальних закладах православних Лавр України (XVIII -поч. XIXст.) / В. В. Фазан // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 44-50. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12718 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|