DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12711
|
Назва: | Витоки ідеї освіти дорослого населення в Європі |
Автори: | Боярська-Хоменко, А.В. |
Ключові слова: | освіта дорослих освіта дорослих в Європі освіта |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Освіта дорослих сьогодні має важливе значення в структурі організації безперервної освіти. Цьому сприяє участь у вирішенні питань освіти дорослих освітян, науковців, політиків та бізнесменів. Розвиток загальнодоступної безперервної освіти гарантує соціальний захист осіб, які стикаються з проблемами професійної невідповідності, відсутності мовної грамотності, економічної боротьби та проблем
самореалізації. Урядовці європейських країн складають стратегії підвищення освіти для дорослих, підкреслюючи важливість доступності інформаційного змісту як основи інформованості громадськості про навчальні структури та курси, запропоновані для дорослих студентів, а також їхнє фінансування. У світлі цих проблем актуальними постають питання вивчення позитивного європейського досвіду у галузі освіти дорослих. |
Опис: | Боярська-Хоменко А. В. Витоки ідеї освіти дорослого населення в Європі / А. В. Боярська-Хоменко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 20-22. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12711 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|