DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12692
|
Назва: | Актуальність і проблемність дистанційного навчання |
Автори: | Займак, Р.М. |
Ключові слова: | дистанційне навчання електронне навчання інформатизація освіти дистанційна освіта дистанційні технології навчання технології навчання |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Кожного вересня мільйони молодих людей поспішають до навчальних
закладів, де, як і сотні років тому, зустрічаються учасники освітнього процесу : студенти і викладачі. Між ними завжди океан знань і рифи протиріч. І це – нормально. Будь-який океан створює перешкоду, але тих, хто її долає – чекає можливість постійно спостерігати мінливі пейзажі, неосяжність горизонту,
таємниче життя океанських глибин. А як бути тим людям, які в силу обставин, що склались, мріють поринути у цей океан знань і досягнути довгоочікуваного берега? І тут на допомогу приходить така форма навчання як дистанційна. Інформатизація суспільства призвела до суттєвого поглиблення процесів упровадження інформаційних технологій до освітньої практики. У результаті цього набула поширення досить перспективна, орієнтована на індивідуалізацію нова форма навчального процесу – дистанційне навчання, яке дозволяє значно зменшити витрати на підготовку фахівців. |
Опис: | Займак Р. М. Актуальність і проблемність дистанційного навчання / Р. М. Займак // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 267-269. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12692 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|