DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12691

Назва: Концепція дистанційного навчання як інноваційного педагогічного засобу освіти в університетах
Автори: Носуля, Б.М.
Ключові слова: дистанційне навчання
дистанційна освіта
освіта
дистанційна форма навчання
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Дистанційну форму навчання спеціалісти зі стратегічних проблем освіти називають освітньою системою XXI століття. Актуальність теми дистанційного навчання полягає в тому, що результати суспільного прогресу, раніше зосереджені в сфері технологій, сьогодні концентруються в інформаційному середовищі. Дистанційна форма навчання дає сьогодні можливість створення систем масового безперервного самонавчання, загального обміну інформацією. Крім того, системи дистанційної освіти дають рівні можливості всім людям незалежно від соціального стану (школярам, студентам, безробітними, пенсіонер тощо) в будь-яких районах країни і за кордоном реалізувати права людини на освіту і отримання інформації.
Опис: Носуля Б. М. Концепція дистанційного навчання як інноваційного педагогічного засобу освіти в університетах / Б. М. Носуля // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 265-266.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12691
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
75.pdf179,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок