DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12627

Название: Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва на індивідуальних заняттях з основного музичного інструменту
Авторы: Ірклієнко, В.С.
Дем'янко, Н.Ю.
Ключевые слова: основний музичний інструмент
індивідуальні заняття
структура індивідуального заняття
загальні та фахові компетентності
самостійна робота
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито проблему інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, яка здійснюється в сучасних закладах вищої освіти на засадах компетентнісного підходу. Розкрито значення, зміст, мету курсу «Основний музичний інструмент»; визначено індивідуальну форму проведення практичного заняття як основну, представлено його структуру. Наголошується на індивідуальному та диференційованому підходах до організації та проведення аудиторної й самостійної роботи студентів, що передбачає врахування їхньої базової музичної підготовки, добір відповідного програмового матеріалу, вибір методів і прийомів формування загальних і фахових компетентностей майбутніх учителів музичного мистецтва.
Описание: Ірклієнко В. С. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва на індивідуальних заняттях з основного музичного інструменту / В. С. Ірклієнко, Н. Ю. Дем’янко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 119-127.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12627
Appears in Collections:2019(20)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Irkliienko.pdf435,63 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback