DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12622
|
Назва: | Характеристика здобутків реформування польської освіти |
Автори: | Огар, А.В. |
Ключові слова: | польська освіта освіта в Польщі блокове навчання система освіти структура школи в Польщі управління освітою |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Головними чинниками розвитку системи освіти є реформи та інноваційні
зміни. Останні роки минулого століття характеризуються припиненням
Польщі реформувати свою систему освіти.
Досвід реформи системи освіти в Польщі свідчить про те, що запорукою
ефективності функціонування сучасної школи є її демократичність, примат
цінностей і вмінь над енциклопедичними знаннями, інноваційність, інтегроване та блокове навчання. Розвиток освітніх реформ у Польщі досліджували вітчизняні та зарубіжні науковці: А. Василюк, Л. Гриневич, М. Бабияж, В. Лексин, Я. Гречка, Ф. Андрушкевич. |
Опис: | Огар А. В. Характеристика здобутків реформування польської освіти / А. В. Огар // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 177-180. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12622 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|