DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12622

Назва: Характеристика здобутків реформування польської освіти
Автори: Огар, А.В.
Ключові слова: польська освіта
освіта в Польщі
блокове навчання
система освіти
структура школи в Польщі
управління освітою
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Головними чинниками розвитку системи освіти є реформи та інноваційні зміни. Останні роки минулого століття характеризуються припиненням Польщі реформувати свою систему освіти. Досвід реформи системи освіти в Польщі свідчить про те, що запорукою ефективності функціонування сучасної школи є її демократичність, примат цінностей і вмінь над енциклопедичними знаннями, інноваційність, інтегроване та блокове навчання. Розвиток освітніх реформ у Польщі досліджували вітчизняні та зарубіжні науковці: А. Василюк, Л. Гриневич, М. Бабияж, В. Лексин, Я. Гречка, Ф. Андрушкевич.
Опис: Огар А. В. Характеристика здобутків реформування польської освіти / А. В. Огар // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 177-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12622
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
51.pdf240,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок