DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12620
|
Назва: | Специфіка поняття «музична спадщина» в контексті підготовки вчителів музичного мистецтва |
Автори: | Богданюк, В.В. |
Ключові слова: | культурна спадщина музична спадщина культурні цінності музичне мистецтво |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються поняття «культурна спадщина» та «музична спадщина» в контексті підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва як трансляторів загальнолюдських цінностей. Входження України в європейський культурний простір вимагає осмислення процесів інтерпретації, збереження і поширення історико-культурного надбання в галузі музичного мистецтва. Висвітлюються окремі аспекти музичної спадщини: особистісне сприйняття музичного мистецтва, професійна музична освіта та сучасні тенденції загальної музичної освіти. |
Опис: | Богданюк В. В. Специфіка поняття «музична спадщина» в контексті підготовки вчителів музичного мистецтва / В. В. Богданюк // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 87-95. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12620 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|