DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12620

Назва: Специфіка поняття «музична спадщина» в контексті підготовки вчителів музичного мистецтва
Автори: Богданюк, В.В.
Ключові слова: культурна спадщина
музична спадщина
культурні цінності
музичне мистецтво
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються поняття «культурна спадщина» та «музична спадщина» в контексті підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва як трансляторів загальнолюдських цінностей. Входження України в європейський культурний простір вимагає осмислення процесів інтерпретації, збереження і поширення історико-культурного надбання в галузі музичного мистецтва. Висвітлюються окремі аспекти музичної спадщини: особистісне сприйняття музичного мистецтва, професійна музична освіта та сучасні тенденції загальної музичної освіти.
Опис: Богданюк В. В. Специфіка поняття «музична спадщина» в контексті підготовки вчителів музичного мистецтва / В. В. Богданюк // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 87-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12620
Розташовується у зібраннях:2019(20)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Boghdanjuk.pdf447,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок