|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12603
|
Назва: | Теоретичні моделі розвитку демократичної громадянськості в системі соціального виховання Канади |
Автори: | Погребняк, В.А. |
Ключові слова: | громадянськість соціальне виховання соціальне виховання Канади громадянське виховання |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні активне залучення молоді до участі в державотворчих і
суспільних процесах є нагальним завданням громадянського виховання.
Це засвідчують Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012- 2021 роки, Закони України «Про освіту» та «Про вищу освіту» й інші документи, які регламентують діяльність вітчизняної системи освіти. Цінний унесок до встановлення методолого-теоретичних і методичних засад виховання громадянськості в зарубіжній і вітчизняній педагогіці здійснили Н. Абашкіна, А. Алексюк, Р. Алехандро, Ю. Алфьоров, І. Василенко, Н. Воскресенська, Б. Вульфсон, Дж. Гавента, О. Джуринський, М. Едвардс, П. Кларк, Н. Лавриченко, М. Лещенко, З. Малькова, Б. Мельниченко, Л. Пуховська, А. Сірс, О. Сухомлинська, К. Тейлор, Д. Хітер, А. Хугес та ін. В умовах оновлення українського соціуму та піднесення громадської активності, яке спостерігаємо в останні кілька років, проблематика громадянського виховання набуває все більшої актуальності. |
Опис: | Погребняк В. А. Теоретичні моделі розвитку демократичної громадянськості в системі соціального виховання Канади / В. А. Погребняк // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 144-147. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12603 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|