DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12562
|
Назва: | Досвід реформування вищої освіти Франції |
Автори: | Пилипенко, І.О. |
Ключові слова: | вища освіта вища освіта Франції Болонський процес освіта Франції |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Уже тривалий час європейська вища освіта застосовує правила Болонського
процесу. Його мета полягає у створенні спільної зони європейської вищої
освіти, а також активізації європейської системи вищої освіти у світовому масштабі. Тому Франція цікавить багатьох дослідників, адже вона є однією з країн-засновниць Болонського процесу. Метою роботи є дослідити, як реалізуються реформи вищої освіти на батьківщині Болонського процесу. Поштовхом до радикального реформування європейської системи вищої освіти були студентські страйки 1968 року, насамперед Паризького університету – Сорбонни, які призвели до корінних змін у законодавстві європейських країн. Якість навчання у контексті вищої освіти була основною метою європейської
громадськості для досягнення конкурентоспроможності випускників вищих
навчальних закладів Європи зі своїми північноамериканськими колегами.
Своїми нововведеннями та реформами Франція зробила вагомий внесок у
розбудову загальноєвропейського освітянського простору. |
Опис: | Пилипенко І. О. Досвід реформування вищої освіти Франції / І. О. Пилипенко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 92-94. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12562 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|