|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12544
|
Назва: | Структура професійної компетентності майбутніх викладачів іноземної філології |
Автори: | Перова, С.В. |
Ключові слова: | іноземна філологія викладач іноземної мови майбутній вчитель майбутній вчитель іноземних мов компетентність |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна наука не залишається осторонь дослідження різних аспектів
підготовки викладача з іноземної філології. У філологічних і методичних
студіях обґрунтовано окремі аспекти мовної, літературознавчої, методичної
підготовки таких фахівців (Е. Арванітопуло, Н. Артеменко, В. Баркасі,
О. Бугреєва, О. Горошкіна, Л. Люлька, Р. Мільруд, С. Ніколаєва, Н. Остапенко,
Ю. Пассов, О. Семеног, Т. Симоненко, Н. Синичкіна, І. Соколова, Б. Степанишин
та ін.) Втілення компетентнісного підходу в нормативний та практичний
складники підготовки фахівця з вищою освітою дозволяє вирішувати
проблему, яка є типовою для української держави та взагалі всієї системи
освіти, коли студенти можуть добре оволодіти набором теоретичних знань,
але зіштовхуються зі значними труднощами в діяльності, яка потребує
використання цих знань для вирішення конкретних, типових життєвих
завдань або проблемних ситуацій. |
Опис: | Перова С. В. Структура професійної компетентності майбутніх викладачів іноземної філології / С. В. Перова // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 38-41. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12544 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|