DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12517

Название: Психодидактичні засади навчального географічного моделювання
Авторы: Вішнікіна, Л.П.
Япринець, Т.С.
Ключевые слова: психодидактичні особливості
навчально-пізнавальна діяльність студентів і учнів
навчальне географічне моделювання
навчальна модель
географічні об’єкти вивчення
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі застосування навчального моделювання у процесі викладання й навчання географії у закладах вищої та загальної середньої освіти. У роботі обґрунтовано психодидактичні засади організації навчально-пізнавальної діяльності студентів і учнів за допомогою навчальних моделей; визначено науковий, предметний і діяльнісний аспекти їхнього застосування; наведено відмінності наукових і навчальних моделей; конкретизовано етапи навчальної діяльності, спрямованої на формування пізнавальних дій учнівської молоді, схарактеризовано особливості навчального географічного моделювання.
Описание: Вішнікіна Л. П. Психодидактичні засади навчального географічного моделювання / Л. П. Вішнікіна, Т. С. Япринець // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 166-175.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12517
Appears in Collections:2019(19)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Vishnikina.pdf426,62 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback