|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2014) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12482
|
Назва: | Педагогічні умови формування психосоціальної компоненти здоров'я у студентів преших курсів |
Автори: | Мезько, Я.Ю. Мегем, О.М. |
Ключові слова: | здоров'я здоров'я студента студент студент першого курсу вища освіта України вища освіта адаптація |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із показників високого потенціалу людини є її здоров'я як найбільша соціальна цінність та основна умова виконання нею біологічних і соціальних функцій, фундамент для реалізації, саморозвитку. Емоційне благополуччя, гармонія з оточенням, радість від процесу діяльності та спілкування є одними з основних детермінант психічного, соціального, духовного і, як наслідок, фізичного здоров'я кожної людини. Психічне здоров'я та соціальне благополуччя — фундаментальні складові життя людини, які забезпечують сприйняття значущості буття, дозволяють їй розкрити особистий потенціал, стати суспільно-активним громадянином. Основною метою реформування вищої освіти в Україні є забезпечення психолого-педагогічних умов для саморозвитку і самореалізації студента як суб'єкта освітнього процесу та майбутньої професійної діяльності. Однак, вступивши до вищого навчального закладу, студент опиняється у нових соціальних і психофізіологічних умовах, які можуть стати фактором ризику для його здоров'я, зокрема: напружена навчальна діяльність викликає у студентів хронічний негативний емоційний стрес, зниження внутрішньої організованості психічних процесів, погіршення мислення. Гострою проблемою сучасного суспільства залишається поширення серед студентів шкідливих звичок. |
Опис: | Мезько Я. Ю. Педагогічні умови формування психосоціальної компоненти здоров'я у студентів перших курсів / Я. Ю. Мезько, О. М. Мегем // Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2014. – С. 173-175. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12482 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2014)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|