DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2014) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12482

Назва: Педагогічні умови формування психосоціальної компоненти здоров'я у студентів преших курсів
Автори: Мезько, Я.Ю.
Мегем, О.М.
Ключові слова: здоров'я
здоров'я студента
студент
студент першого курсу
вища освіта України
вища освіта
адаптація
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Одним із показників високого потенціалу людини є її здоров'я як найбільша соціальна цінність та основна умова виконання нею біологічних і соціальних функцій, фундамент для реалізації, саморозвитку. Емоційне благополуччя, гармонія з оточенням, радість від процесу діяльності та спілкування є одними з основних детермінант психічного, соціального, духовного і, як наслідок, фізичного здоров'я кожної людини. Психічне здоров'я та соціальне благополуччя — фундаментальні складові життя людини, які забезпечують сприйняття значущості буття, дозволяють їй розкрити особистий потенціал, стати суспільно-активним громадянином. Основною метою реформування вищої освіти в Україні є забезпечення психолого-педагогічних умов для саморозвитку і самореалізації студента як суб'єкта освітнього процесу та майбутньої професійної діяльності. Однак, вступивши до вищого навчального закладу, студент опиняється у нових соціальних і психофізіологічних умовах, які можуть стати фактором ризику для його здоров'я, зокрема: напружена навчальна діяльність викликає у студентів хронічний негативний емоційний стрес, зниження внутрішньої організованості психічних процесів, погіршення мислення. Гострою проблемою сучасного суспільства залишається поширення серед студентів шкідливих звичок.
Опис: Мезько Я. Ю. Педагогічні умови формування психосоціальної компоненти здоров'я у студентів перших курсів / Я. Ю. Мезько, О. М. Мегем // Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2014. – С. 173-175.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12482
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2014)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
78.pdf109,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок