DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12355

Назва: Формування хореографічних творчих здібностей молодших школярів як психолого-педагогічна проблема
Автори: Богута, В.М.
Ключові слова: проблемно-евристичний тип навчання
хореографічні творчі здібності
творчість
творчі здібності
структурні компоненти
мотиви
етапи
результати творчої активності
діти молодшого шкільного віку
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу ґенези творчих здібностей особистості метою статті стало теоретичне обґрунтування сутності та механізму формування хореографічних творчих здібностей молодших школярів. Для реалізації мети використано метод контент-аналізу наукових психолого-педагогічних та мистецтвознавчих джерел з проблеми формування творчих здібностей особистості. У результаті теоретичного дослідження обґрунтовано та запропоновано авторське визначення поняття “хореографічні творчі здібності дітей молодшого шкільного віку”, практичне значення якого бачиться в удосконаленні змістового компонента хореографічного виховання молодших школярів.
Опис: Богута В. М. Формування хореографічних творчих здібностей молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / В. М. Богута // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка. – Суми: Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2016. - С. 181-190.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12355
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Формування хореографічних творчих здібностей.pdf222,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок