DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12355
|
Назва: | Формування хореографічних творчих здібностей молодших школярів як психолого-педагогічна проблема |
Автори: | Богута, В.М. |
Ключові слова: | проблемно-евристичний тип навчання хореографічні творчі здібності творчість творчі здібності структурні компоненти мотиви етапи результати творчої активності діти молодшого шкільного віку |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | На основі аналізу ґенези творчих здібностей особистості метою статті стало теоретичне обґрунтування сутності та механізму формування хореографічних творчих здібностей молодших школярів. Для реалізації мети використано метод контент-аналізу наукових психолого-педагогічних та мистецтвознавчих джерел з проблеми формування творчих здібностей особистості. У результаті теоретичного дослідження обґрунтовано та запропоновано авторське визначення поняття “хореографічні творчі здібності дітей молодшого шкільного віку”, практичне значення якого бачиться в удосконаленні змістового компонента хореографічного виховання молодших школярів. |
Опис: | Богута В. М. Формування хореографічних творчих здібностей молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / В. М. Богута // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка. – Суми: Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2016. - С. 181-190. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12355 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|